Good Boys Agency og Meyers Køkken indgår stærkt eventpartnerskab

Unikke madoplevelser og enestående begivenheder bliver nu knyttet endnu tættere sammen, når Meyers Køkken og eventpartneren Good Boys Agency indgår samarbejde.

Partnerskabet forener det bedste fra begge verdener – gastronomi i særklasse fra Meyers Køkken og gedigen erfaring i unikke eventløsninger fra Good Boys Agency, som blandt andet har skabt den populære sommerfestival: Musik i Lejet.

Fremover kan årets julefrokost eller den store sommerfest blive løftet til helt nye højder, hvor både kulisse, gastronomi og underholdning bliver en helstøbt oplevelse i fabelagtige rammer. I fællesskab vil de to stærke partnere kunne skræddersy festen ned til mindste detalje og iscenesætte og eksekvere arrangementet præcis efter de behov, der efterspørges. I samarbejde håndteres dermed alle aspekter omkring arrangementet fra idé til projektstyring og afvikling. “Vi oplever en stor efterspørgsel på skræddersyede events. Vi ser det som en kæmpe mulighed at medvirke til at skabe en helhed, hvor maden selvfølgelig stadig er i centrum, men hvor opbygningen af oplevelsen tager højde for det samlede indhold. Og vi er gået sammen med det eventbureau, som vi mener er stærkest på området.” udtaler Direktør for Meyers Køkken, Carl Johan Paulsen.

Ud over at tilbyde specialdesignede eventoplevelser, er en del af strategien også at bringe nogle af de helt særlige venues, som Meyers samarbejder med i spil. Venues som Operaen, Det Kongelige Teater og Den Sorte Diamant rummer hver for sig unikke muligheder for at skabe de helt rigtige rammer til en stor oplevelse. Carl Johan Paulsen tilføjer: “At kunne skabe og tilbyde denne sammenhæng mellem vores mad, oplevelsen og rammerne er noget helt unikt i branchen.”